Skip to main content
Tel: 026 7410 410

Klachtenprocedure CooL

Klachtenprocedure

Hebt u een klacht over onze dienstverlening? Via onderstaand contactformulier kunt u de klacht doorgeven, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

Let op: u dient altijd eerst uw klacht bij Active Living in te dienen. Zo kijken we altijd eerst samen naar een passende oplossing.

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Let op: u dient altijd eerst uw klacht bij Active Living in te dienen. Zo kijken we altijd eerst samen naar een passende oplossing.