Skip to main content
Tel: 026 7410 410

Veelgestelde vragen over het gebruik van Vitlounge

Inloggen

Ik weet mijn wachtwoord niet meer en ik kan mijn logincode niet vinden

Klik onder de inlog balk op ‘Wachtwoord vergeten?’. U kunt vervolgens op uw logincode of e-mailadres zoeken. De logincode heeft u eerder in een e-mail bericht vanuit Vitlounge ontvangen.

Ik krijg de opmerkingen ‘deze inloggegevens zijn niet geldig’

Controleer uw ‘logincode’. Deze code heeft u eerder in een e-mail bericht vanuit Vitlounge ontvangen. Vraag eventueel een nieuw wachtwoord aan, zo onvangt u opnieuw uw logincode.

De opgegeven logincode wordt niet als wachtwoord geaccepteerd.

Uw logincode is geen wachtwoord. Deze anonieme code is gekoppeld aan uw dossier. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’.

Ik werk voor een Veiligheidsregio en wil graag mijn e-mail adres aanpassen.

Het kan zijn dat wij bij uw Veiligheidsregio geen contactgegevens kunnen wijzigen in ons systeem. Probeer dit eerst zelf door in te loggen in Vitlounge. Lukt het wijzigen niet, neem dan contact op met de Veiligheidsregio. De gegeven dienen dan VP of AG5 aangepast te worden. Het systeem van de Veiligheidsregio is gekoppeld aan ons systeem. Als uw e-mail adres daar wordt gewijzigd, wordt het vervolgens aangepast in ons systeem.